ArtChallenge
ArtChallenge - гра для знавців мистецтва, любителів історії живопису, від якої дуже складно відірватися.
Завдання гри: відгадати 10 авторів картин поспіль.
У чому користь даної гри? Граючи у вільний час, відвідувач ресурсу починає орієнтуватися в різних течіях живопису, дізнається багато імен відомих живописців, починає відрізняти одного учасника від іншого. Це підвищує загальний рівень розвитку, уважність і культуру людини.
Даний проект був здійснений розробниками з Ростова-на-Дону Рубеном і Ганною в 2014 році.
Є й англійська версія гри.
Завдання гри: відгадати 10 авторів картин поспіль.
У чому користь даної гри? Граючи у вільний час, відвідувач ресурсу починає орієнтуватися в різних течіях живопису, дізнається багато імен відомих живописців, починає відрізняти одного учасника від іншого. Це підвищує загальний рівень розвитку, уважність і культуру людини.
Даний проект був здійснений розробниками з Ростова-на-Дону Рубеном і Ганною в 2014 році.
Є й англійська версія гри.
Code Hunt
Це браузерна гра, за допомогою якої користувачі можуть вивчати програмування. Проект підготовлений дослідницьким підрозділом Microsoft Research. Для того, щоб перейти на наступний рівень, гравець повинен написати певний програмний код.
Після запуску Code Hunt користувачам демонструються ділянки коду, які необхідно модифікувати так, щоб отримати необхідний результат. Вивчати таким чином можна мови програмування Java і C #. За вирішені завдання нараховуються очки, причому враховується не тільки коректність рішення, але і його «елегантність» - наприклад, якщо потрібного результату вдасться досягти за допомогою меншого числа рядків коду, гравець отримає більше очок. Для більшої реалістичності інтерфейс гри імітує звичні програмістам середовища розробки.
Гравці можуть не тільки виконувати стандартні завдання, а й розробляти власні рівні в розділі гри Extras. Також існує можливість проходження рівнів, розроблених іншими користувачами Code Hunt. Весь код, який використовується в грі, доступний на умовах ліцензії, яка дозволяє використовувати його для організації відкритих і закритих змагань з програмування.
Після запуску Code Hunt користувачам демонструються ділянки коду, які необхідно модифікувати так, щоб отримати необхідний результат. Вивчати таким чином можна мови програмування Java і C #. За вирішені завдання нараховуються очки, причому враховується не тільки коректність рішення, але і його «елегантність» - наприклад, якщо потрібного результату вдасться досягти за допомогою меншого числа рядків коду, гравець отримає більше очок. Для більшої реалістичності інтерфейс гри імітує звичні програмістам середовища розробки.
Гравці можуть не тільки виконувати стандартні завдання, а й розробляти власні рівні в розділі гри Extras. Також існує можливість проходження рівнів, розроблених іншими користувачами Code Hunt. Весь код, який використовується в грі, доступний на умовах ліцензії, яка дозволяє використовувати його для організації відкритих і закритих змагань з програмування.
Косинка
Розкладіть всі карти на вільних місцях(справа вгорі). У вільну позицію можна покласти туза. На карту можна покласти карту тієї ж масті на одиницю більшої вартості. Спадну послідовність карт з чергуванням кольору масті можна перетягувати. У вільну позицію можна покласти короля. Колоду можна переглядати багато разів. Подвійний клік по карті посилає її на своє місце. Подвійний клік або клік правою кнопкою миші по ігровому полю посилає на свої місця всі можливі карти.
На карту можна покласти карту іншого кольору масті на одиницю меншої вартості разом з картами, що лежать на ній.
На карту можна покласти карту іншого кольору масті на одиницю меншої вартості разом з картами, що лежать на ній.
Ґомоку
Щоб грати в «Ґомоку Онлайн» на початковому рівні складності клацніть кнопку «Простая» в стартовому вікні завантаження. Гра новачка дотримується правил «Рендзю», не допускаючи помилкових ходів. Мета гравця проста - зібрати ряд каменів першим. Однак на відміну від гри «Хрестики нулики» з обов'язковою «нічиєю» при обопільному прагненні перешкодити суперникові, «Ґомоку» завжди залишає шанси. І нагороджує перемогою стратегів.
Правила «Ґомоку»
Чорні грають першими.
Гравці по черзі залишають камені на порожніх перетинах.
Перемагає ряд з п'яти каменів по горизонталі, вертикалі або діагоналі.
Щоб уникнути переваги першого ходу, «Онлайн Ґомоку» обмежує доступ до найближчих клітинам на другому ходу. Далі можете вибирати будь-яку позицію, дотримуючись мети: використати їх проти противника в складанні виграшної комбінації першим.
Про гру «Ґомоку онлайн»
«Онлайн Ґомоку» - це російська інтернет-версія японської настільної гри фігурами Ґо (чорними і білими каменями) на спеціальній дошці з перетинами 19 на 19. Однак після розміщення фігурки не переміщаються і не залишають поле. Також в «Ґомоку» можна грати на папері як в «Хрестики нулики». Крім мети (зібрати 5 каменів в ряд проти 3) відрізняється положенні фігур (на перехресті ліній, а не в центрі клітки).
Як у всіх настільних іграх з простими правилами, хороша стратегія «Ґомоку» полягає в балансі між захистом і контролем доступних позицій. Не залишайте відкритих рядів суперника і скористайтеся шансом перемогти.
Вам сподобається грати в «Ґомоку» з комп'ютером, і ви зумієте пройти шлях від новачка до експерта!
Правила «Ґомоку»
Чорні грають першими.
Гравці по черзі залишають камені на порожніх перетинах.
Перемагає ряд з п'яти каменів по горизонталі, вертикалі або діагоналі.
Щоб уникнути переваги першого ходу, «Онлайн Ґомоку» обмежує доступ до найближчих клітинам на другому ходу. Далі можете вибирати будь-яку позицію, дотримуючись мети: використати їх проти противника в складанні виграшної комбінації першим.
Про гру «Ґомоку онлайн»
«Онлайн Ґомоку» - це російська інтернет-версія японської настільної гри фігурами Ґо (чорними і білими каменями) на спеціальній дошці з перетинами 19 на 19. Однак після розміщення фігурки не переміщаються і не залишають поле. Також в «Ґомоку» можна грати на папері як в «Хрестики нулики». Крім мети (зібрати 5 каменів в ряд проти 3) відрізняється положенні фігур (на перехресті ліній, а не в центрі клітки).
Як у всіх настільних іграх з простими правилами, хороша стратегія «Ґомоку» полягає в балансі між захистом і контролем доступних позицій. Не залишайте відкритих рядів суперника і скористайтеся шансом перемогти.
Вам сподобається грати в «Ґомоку» з комп'ютером, і ви зумієте пройти шлях від новачка до експерта!
Морський бій
Спочатку потрібно розмістити свої кораблі по квадратному полю. «Стінка» по вертикалі нумеровується числами, а горизонталь позначається буквами.
Приступаючи до захоплюючої баталії, опоненти домовляються про те, хто робить перший «постріл» або кидають монетку.
Гравець, який ходить першим, називає передбачувані координати ворожого судна: «Б3», «Г7», «І4» і так далі. Якщо озвучена клітина є кораблем (1 клітина) або його частиною, то суперник відповідає «потоплений» або «поранений». При пораненні судна, клітинка замальовується і гравець отримує шанс на ще один постріл. Якщо супротивник промахнувся, то це місце позначається крапкою, хід переходить до другого гравця. Битва йде до повноцінного виграшу одного суперника битви, до затоплення всієї наявної на полі флотилії.
Приступаючи до захоплюючої баталії, опоненти домовляються про те, хто робить перший «постріл» або кидають монетку.
Гравець, який ходить першим, називає передбачувані координати ворожого судна: «Б3», «Г7», «І4» і так далі. Якщо озвучена клітина є кораблем (1 клітина) або його частиною, то суперник відповідає «потоплений» або «поранений». При пораненні судна, клітинка замальовується і гравець отримує шанс на ще один постріл. Якщо супротивник промахнувся, то це місце позначається крапкою, хід переходить до другого гравця. Битва йде до повноцінного виграшу одного суперника битви, до затоплення всієї наявної на полі флотилії.
Нарди
Визначити, кому належить перший хід, допомагають зари. Кожен з гравців кидає кубики, найбільше число дає право першого ходу.
Далі ходи розподіляються в порядку черги.
Гравці кидають зари і роблять пересування фігур виходячи з отриманих чисел. У «довгих» нардах перевагу завжди віддається більшій кількості. Наприклад, випали числа 1-4.
Чотири стане першою цифрою пересування шашки.
У початковій стадії гри з «голови» можна виводити тільки за однією фігурі. Винятком може стати унікальне число.
Наприклад, випали числа зари – 3/3, 4/4 та 6/6. Ці числа дають право виводити дві шашки з «голови» замість однієї.
Якщо в процесі гри, ваша шашка потрапляє на фігуру супротивника, то перекривати її не можна.
Блокувати ходи супротивника також не рекомендується. Якщо ви бачите, що зробити хід неможливо, то він пропускається.
Але це трапляється рідко.
Також слід завжди давати можливість противнику перекласти хоча б одну шашку в його будинок. Як бачите, гра не така вже й складна. Багато чого буде залежати від удачі, адже ходи визначають гральні кістки.
Існує маса нюансів гри як в «довгі», так і в короткі нарди. Оскільки новачкам пропонується спочатку освоювати перший варіант, то варто згадати один з важливих нюансів цієї гри. Він належить до кидання зари. Вони не повинні стосуватися бортів дошки, шашок або стояти ребром. Якщо це відбувається, то кидок вважається недійсним. Будьте уважні і не кидайте кубики з усієї сили. Намагайтеся кидати їх акуратно і на своїй половині дошки. Гра вважається чесною, якщо використовується спеціальний стаканчик для зар. У ньому мішаються і з нього викидаються кістки. Таким чином, у запеклих гравців не буде шансів для підтасування.
Далі ходи розподіляються в порядку черги.
Гравці кидають зари і роблять пересування фігур виходячи з отриманих чисел. У «довгих» нардах перевагу завжди віддається більшій кількості. Наприклад, випали числа 1-4.
Чотири стане першою цифрою пересування шашки.
У початковій стадії гри з «голови» можна виводити тільки за однією фігурі. Винятком може стати унікальне число.
Наприклад, випали числа зари – 3/3, 4/4 та 6/6. Ці числа дають право виводити дві шашки з «голови» замість однієї.
Якщо в процесі гри, ваша шашка потрапляє на фігуру супротивника, то перекривати її не можна.
Блокувати ходи супротивника також не рекомендується. Якщо ви бачите, що зробити хід неможливо, то він пропускається.
Але це трапляється рідко.
Також слід завжди давати можливість противнику перекласти хоча б одну шашку в його будинок. Як бачите, гра не така вже й складна. Багато чого буде залежати від удачі, адже ходи визначають гральні кістки.
Існує маса нюансів гри як в «довгі», так і в короткі нарди. Оскільки новачкам пропонується спочатку освоювати перший варіант, то варто згадати один з важливих нюансів цієї гри. Він належить до кидання зари. Вони не повинні стосуватися бортів дошки, шашок або стояти ребром. Якщо це відбувається, то кидок вважається недійсним. Будьте уважні і не кидайте кубики з усієї сили. Намагайтеся кидати їх акуратно і на своїй половині дошки. Гра вважається чесною, якщо використовується спеціальний стаканчик для зар. У ньому мішаються і з нього викидаються кістки. Таким чином, у запеклих гравців не буде шансів для підтасування.
Павук
Приберіть всі карти з поля. З поля видаляються спадні послідовності однієї масті від короля до туза.На карту можна покласти карту на одиницю меншої вартості без урахування масті разом з картами, що лежать на ній.Спадну послідовність карт однієї масті можна перетягувати.У вільну позицію можна покласти будь-яку карту.Клік по колоді викладає ще один ряд карт.Якщо хоча б одна ігрова комірка вільна, то новий ряд карт викладати не можна.
Реверсі
Настільну гру реверсі ще іноді називають Отелло, для гри в яку використовують стандартну шахівницю 8 на 8 клітин і фішки, пофарбовані з двох сторін в різні кольори - чорний і білий.
Роблячи хід, гравець розміщує на поле фішку свого кольору таким чином, щоб перекрити ряд фішок іншого кольору.
Наприклад, ви ставите чорну фішку так, щоб ряд білих фішок суперника знаходився між двома вашими чорними фішками, при цьому всі ці білі фішки перевертаються і також стають чорними.
Гра триває до тих пір, поки все поле не буде заповнено фішками.
Перемагає той гравець, чиїх фішок на поле більше.
Роблячи хід, гравець розміщує на поле фішку свого кольору таким чином, щоб перекрити ряд фішок іншого кольору.
Наприклад, ви ставите чорну фішку так, щоб ряд білих фішок суперника знаходився між двома вашими чорними фішками, при цьому всі ці білі фішки перевертаються і також стають чорними.
Гра триває до тих пір, поки все поле не буде заповнено фішками.
Перемагає той гравець, чиїх фішок на поле більше.
Сапер
Сапер - нескладна гра, яка, тим не менш, розвиває увагу, пам'ять і логіку.
Основна її мета - знайти і позначити прапорцями міни.
Потрібно бути дуже обережним:
як тільки ви відкриваєте клітку, під якою захований вибухонебезпечний сюрприз, гра закінчена.
Сапер помиляється тільки один раз.
Розпочніть з відкриття однієї комірки (квадратика). Число в комірці показує, скільки мін приховано навколо неї у восьми клітинках.
Це число допоможе зрозуміти вам, де знаходяться безпечні квадратики, а де знаходяться бомби. Якщо поруч з відкритою коміркою є порожня клітинка, то вона відкриється автоматично.
Якщо ви відкрили осередок з міною, то гра програна …
Щоб позначити клітинку, в якій знаходиться бомба, натисніть її правою кнопкою миші.
Після того, як ви відзначите всі міни, можна навести курсор на відкриту комірку і натиснути праву і ліву кнопку миші одночасно. Тоді відкриються всі вільні комірки навколо неї.
Гра продовжується до тих пір, поки ви не відкриєте всі не заміновані квадрати. У грі є три рівні складності: «новачок», що представляє собою поле 9х9 і містить 10 мін, «любитель» - 16x16, 40 мін і «професіонал» - 16x30, 99 мін. Також є можливість задати свої розміри поля і кількість мін.
Основна її мета - знайти і позначити прапорцями міни.
Потрібно бути дуже обережним:
як тільки ви відкриваєте клітку, під якою захований вибухонебезпечний сюрприз, гра закінчена.
Сапер помиляється тільки один раз.
Розпочніть з відкриття однієї комірки (квадратика). Число в комірці показує, скільки мін приховано навколо неї у восьми клітинках.
Це число допоможе зрозуміти вам, де знаходяться безпечні квадратики, а де знаходяться бомби. Якщо поруч з відкритою коміркою є порожня клітинка, то вона відкриється автоматично.
Якщо ви відкрили осередок з міною, то гра програна …
Щоб позначити клітинку, в якій знаходиться бомба, натисніть її правою кнопкою миші.
Після того, як ви відзначите всі міни, можна навести курсор на відкриту комірку і натиснути праву і ліву кнопку миші одночасно. Тоді відкриються всі вільні комірки навколо неї.
Гра продовжується до тих пір, поки ви не відкриєте всі не заміновані квадрати. У грі є три рівні складності: «новачок», що представляє собою поле 9х9 і містить 10 мін, «любитель» - 16x16, 40 мін і «професіонал» - 16x30, 99 мін. Також є можливість задати свої розміри поля і кількість мін.
Тетріс
Випадкові фігурки тетраміно падають зверху в прямокутний стакан шириною 10 і висотою 20 клітин.
У польоті гравець може повертати фігурку та рухати її по горизонталі.
Також можна «скидати» фігурку, тобто прискорювати її падіння, коли вже вирішено, куди фігурка повинна впасти.
Фігурка летить, поки не наткнеться на іншу фігурку або на дно склянки.
Якщо при цьому заповнився горизонтальний ряд з 10 кліток, він пропадає і все, що вище нього, опускається на одну клітку.
У спеціальному полі гравець бачить фігурку, яка буде слідувати після поточної — ця підказка дозволяє планувати свої дії.
Темп гри поступово збільшується.
Назва гри походить від кількості клітин, з яких складається кожна фігура.
Гра закінчується, коли нова фігурка не може поміститися в стакан.
Гравець отримує бали за кожну фігурку, тому його задача — заповнювати ряди, не заповнюючи саму склянку якомога довше, щоб таким чином отримати якомога більше балів.
У польоті гравець може повертати фігурку та рухати її по горизонталі.
Також можна «скидати» фігурку, тобто прискорювати її падіння, коли вже вирішено, куди фігурка повинна впасти.
Фігурка летить, поки не наткнеться на іншу фігурку або на дно склянки.
Якщо при цьому заповнився горизонтальний ряд з 10 кліток, він пропадає і все, що вище нього, опускається на одну клітку.
У спеціальному полі гравець бачить фігурку, яка буде слідувати після поточної — ця підказка дозволяє планувати свої дії.
Темп гри поступово збільшується.
Назва гри походить від кількості клітин, з яких складається кожна фігура.
Гра закінчується, коли нова фігурка не може поміститися в стакан.
Гравець отримує бали за кожну фігурку, тому його задача — заповнювати ряди, не заповнюючи саму склянку якомога довше, щоб таким чином отримати якомога більше балів.
Хрестики-нулики
Гравці по черзі ставлять на вільні клітини поля 3х3 знаки
(один завжди хрестики, інший завжди нулики).
Перший, який вибудував у ряд 3 своїх фігури по вертикалі, горизонталі або діагоналі, виграє.
Перший хід робить гравець, що ставить хрестики.
Зазвичай після закінчення партії гравець, який виграв, закреслює рискою свої три знака (нулика або хрестика), що становлять суцільний ряд.
(один завжди хрестики, інший завжди нулики).
Перший, який вибудував у ряд 3 своїх фігури по вертикалі, горизонталі або діагоналі, виграє.
Перший хід робить гравець, що ставить хрестики.
Зазвичай після закінчення партії гравець, який виграв, закреслює рискою свої три знака (нулика або хрестика), що становлять суцільний ряд.
Шахи
Шашки
Основна мета – повністю прибрати всі фігури суперника або заблокувати їх,
щоб він не міг далі «рухатися» і у нього не залишилося доступних ходів.
Грати потрібно наступним чином:
Гравець, якому дісталися білі фігури, ходить першим. Учасники пересуваються тільки на чорні поля, тобто по діагоналі, і рухаються вперед – такий спосіб ходу називається «тихий».
Щоб перемогти супротивника, ходять також, по діагоналі, «перестрибуючи» через сусідню «ворожу» фігурку, якщо наступне поле по тій же діагоналі вільно – цей тип ходу називається «бій».
Шашка, яку б’ють фігуру суперника, стає на клітку за нею, а побиту знімають з поля.
Фігура, що дійшла до протилежного краю дошки, стає «королевою» (або «дамкою»).
Її перевертають або ставлять зверху другу, щоб відрізняти «королеву» від простих фігур).
Дамка отримує право переміщатися на будь-яку кількість клітин вперед або назад (але тільки по діагоналі), а в процесі битви вона може вставати на вільний квадрат за атакується фігурою, якщо таких кілька.
Початківці гравці часто цікавляться, чи можна бити назад, граючи простими фігурами, не дамками.
Тут все залежить від різновиду шашок:
одні версії припускають, що фігури можуть ходити і бити тільки вперед, а інші – в дві сторони, до того ж у різних за статусом пішаків можливості відрізняються.
Для початківців краще всього підходить найпростіша, російська версія. Після невеликої практики учасник при бажанні зможе перейти на складний рівень, навчившись грати в інші різновиди шашок.
щоб він не міг далі «рухатися» і у нього не залишилося доступних ходів.
Грати потрібно наступним чином:
Гравець, якому дісталися білі фігури, ходить першим. Учасники пересуваються тільки на чорні поля, тобто по діагоналі, і рухаються вперед – такий спосіб ходу називається «тихий».
Щоб перемогти супротивника, ходять також, по діагоналі, «перестрибуючи» через сусідню «ворожу» фігурку, якщо наступне поле по тій же діагоналі вільно – цей тип ходу називається «бій».
Шашка, яку б’ють фігуру суперника, стає на клітку за нею, а побиту знімають з поля.
Фігура, що дійшла до протилежного краю дошки, стає «королевою» (або «дамкою»).
Її перевертають або ставлять зверху другу, щоб відрізняти «королеву» від простих фігур).
Дамка отримує право переміщатися на будь-яку кількість клітин вперед або назад (але тільки по діагоналі), а в процесі битви вона може вставати на вільний квадрат за атакується фігурою, якщо таких кілька.
Початківці гравці часто цікавляться, чи можна бити назад, граючи простими фігурами, не дамками.
Тут все залежить від різновиду шашок:
одні версії припускають, що фігури можуть ходити і бити тільки вперед, а інші – в дві сторони, до того ж у різних за статусом пішаків можливості відрізняються.
Для початківців краще всього підходить найпростіша, російська версія. Після невеликої практики учасник при бажанні зможе перейти на складний рівень, навчившись грати в інші різновиди шашок.